Aug 1, 2010

hajat kepulangan

bismilLahirRahmanirRahim..

tarikh untuk pulang ke Malaysia makin hampir,
dan insan2 tersayang kuharap Allah kurniakan kesihatan buat kalian
kematian adalah sesuatu yang pasti
kejutan menerima berita senior meninggal masih terasa

Ya Allah, kumohon agar ibuku dipanjangkan umurnya
agar sempat daku berbakti layaknya seorang anak
dan agar sempat ku berbudi layaknya seorang anak
dan agar sempat ku penuhi hajatnya layaknya seorang anak
kerana, kerana dialah yang telah bersusah payah melahirkan
 video ini first aku tgk masa kem bio kat SASER dulu
kem khusus untuk yang lemah biologi macam aku ni!!

tidak lupa juga famili
bros n sis,balik ni mau pulun byk2--hope kali ni ader lerr diaorg savekan budget utk bj raya aku,hehe--
dan harap nanti balik diaorg free so bolehla jumpa diaorg kat KL before balik qlate to see my ma n fam there
--pdhal cuti raya semua ada,haha--
anak2 sedara yg ramai tak terhitung, harap kalian tak berkecil hati kalau tak dapat apape, ni kan raya so pakcik makcik yg lain for sure bg duit raya, so pakcik yg ni boleh save duit utk enjoy,hehe

dan tak lupa buat ashab smua
jom kita plankan jalan2 nnti ana balik,hehe
ana ingat nak jumpa dan makan2 tapi kalau tak sempat
jumpa bulan puasa pun ok jugak,hehe
harap antum semua sihat wal afiat so that tak jadik masalah nak berjumpa
kalau sakit pun, sama2lah kita melawat,ye dak?

that's all sahaja..tak hilang ingatan nak jumpa bonda tercinta, famili tersayang, dan ashab yg dikasihi!!

2 comments:

Zaim Van Java said...

doakan aku x mati awal ye... huhu

'abduH said...

doa moga xmati awal??ish2,aku harap ma aku xmati awal ada sebabnya,tp org laen xla sbb kematian adalah sst yg pasti kan? aku cuma harap masih ada ruang utk berbakti kat ma aku,tu jerr..org laen?

tringat satu kata2 seorg ahli hikmah,"kelak akan tbe suatu zaman di mana org akan berkata:malangnya bayi itu kerana lahir dalam dunia penuh fitnah, dan, untungnya si fulan kerana telah meninggal dan tidak lagi terpalit dalam dunia penuh fitnah ini", masyaAllah..