Aug 6, 2011

mencari dan mencari

bismilLahirRahmanirRahim

bagaimana keadaan diri dan hati? moga2 sihat =)

makin hari rasa makin boring dengan facebook, huhu. Nak delete tapi rasa perlu untuk dapatkan beberapa info penting, justeru perlu untuk terus menggunakan facebook sampai satu masa yang aku boleh delete my facebook account.

semakin aku tahu semakin aku tidak tahu

semakin aku tahu semakin aku pening

semakin aku tahu semakin aku tidak faham

semakin aku tahu semakin aku yakin

semakin aku tahu semakin aku hairan

semakin aku tahu semakin aku takut dan bimbang

tidak tahu bagaimana mahu mengungkapkan rasa hati terhadap apa yang aku dengar, lihat, alami dan rasai
akhirnya hanya mampu tulis begitu

ingat tak nak tulis tapi kalau rasa sikap aku agak pelik, itu bukan kerana apa cuma kerana hal2 yang meragukan dan tidak pasti yang timbul dan muncul dalam benak kepala, huhu..

moga dimudahkan urusan, ditetapkan hati, diberi petunjuk dan tetap diatas kebenaran hingga ke akhir hayat, amin =)

2 comments:

Zaim Van Java said...

tsk tsk tsk...

aku pun naik pening...haha

'abduH said...

tula,sape suro naek??adoi..